Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita. – Veronika Šmejkalová
Veronika Šmejkalová
Bachelor's thesis
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Destination marketing. The promotion and perception of Vienna, reality versus hyperreality.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením destinačního marketingu a porovnáním reality atraktivit v destinaci Vídeň. Teoretická část práce se zabývá teorií marketingu destinací a atraktivit, vybraným nástrojům propagačního mixu a teorii reality a hyperreality. V praktické části došlo na základě rozboru destinačního marketingu a realizovaného terénního výzkumu k porovnávání reality a hyperreality …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2020
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB11937
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2020
- Supervisor: prof. RNDr. Josef Zelenka, CSc.
- Reader: Mgr. Pavlína Chaloupská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠMEJKALOVÁ, Veronika. \textit{Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/kb4r1p/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 6. 2020 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Theses on a related topic
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights