Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita. – Veronika Šmejkalová
Veronika Šmejkalová
Bakalářská práce
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Destination marketing. The promotion and perception of Vienna, reality versus hyperreality.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením destinačního marketingu a porovnáním reality atraktivit v destinaci Vídeň. Teoretická část práce se zabývá teorií marketingu destinací a atraktivit, vybraným nástrojům propagačního mixu a teorii reality a hyperreality. V praktické části došlo na základě rozboru destinačního marketingu a realizovaného terénního výzkumu k porovnávání reality a hyperreality …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11937
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2020
- Vedoucí: prof. RNDr. Josef Zelenka, CSc.
- Oponent: Mgr. Pavlína Chaloupská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠMEJKALOVÁ, Veronika. \textit{Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/kb4r1p/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 6. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva