Vyučovací hodina TV na 1. stupni ZŠ z pohledu učitele a žáka – Radka HERMANOVÁ
Radka HERMANOVÁ
Master's thesis
Vyučovací hodina TV na 1. stupni ZŠ z pohledu učitele a žáka
Physical education lesson at primary school from the teacher's and pupil's perspective
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na charakteristikou dětí mladšího školního věku, pohybovou aktivitu dětí a význam povinné školní docházky v souvislosti s pohybovou aktivitou dětí. Hlavním cílem diplomové práce bylo srovnat a posoudit názory žáků a učitelů na realizaci hodiny tělesné výchovy na 1. stupni základních škol. Dílčím cílem bylo zjistit preference žáků na 1. stupni ZŠ z hlediska obsahu vyučovacích …viacAbstract:
This diploma thesis is focused on the primary school age children´s characteristics, physical aktivity of children and the importance of compulsory school attendance in connection with children's physical activity. The main goal of the diploma thesis was to compare and assess the pupils' and teachers' views of the implementation of physical education classes at the primary schools. The partial goal …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Ludmila Miklánková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HERMANOVÁ, Radka. Vyučovací hodina TV na 1. stupni ZŠ z pohledu učitele a žáka. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching primary school classes 1 through 5
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ
Názov
Vložil
Vložené
Práva