Využití vizuální komunikace v moderním marketingu – Ing. Dana Jindráková
Ing. Dana Jindráková
Bakalářská práce
Využití vizuální komunikace v moderním marketingu
Using visual communication in modern marketing
Anotace:
V dnešní době firmy musí hledat konkurenční výhodu a to nejen v podobě kvalitních výrobků a perfektního servisu pro své zákazníky, ale i ve způsobu jak se prezentovat a díky tomu více prodat svých produktů. Způsobem jak se zviditelnit slouží vizuální komunikace a to zejména jednotný grafický styl. Cílem mé práce je přehledně popsat co se pod pojmem vizuální komunikace a firemní styl skrývá. Ujasnit …víceAbstract:
These days company must seek a competitive advantage not only in terms of product quality and perfect service for its customers, but also in the way how to present and thus more to sell their products. Way to raise the profile of visual communication is to particularly single graphic style. The goal of my work is to clearly describe what the term visual communication and corporate identity hidden. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/j5ie2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Markéta Jansová
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Redesign vizuální komunikace Univerzitní knihovny Slezské univerzity v Opavě
Jan Woitek -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Marketingová a vizuální komunikace prezidentské kampaně Marka Hilšera
Jakub Dudáček -
Grafický design, vizuální komunikace a gramotnost
Leona Kubišová -
Marketingová a vizuální komunikace Města Jesenice
Antonín Jumr -
Koncept jednotné vizuální a mediální komunikace Tiché kavárny
Eva Junková -
Vizuální komunikace ateliéru Arts Management
Lei Lee Litt