Analýza reklamní kampaně produktu "Trenčianske Hradné" pro firmu Old Herold, s.r.o. – Bc. Zuzana BEŽÁKOVÁ
Bc. Zuzana BEŽÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza reklamní kampaně produktu "Trenčianske Hradné" pro firmu Old Herold, s.r.o.
Analysis of promotion campaign for product "Trenčianske Hradné" for the Old Herold,ltd. company
Abstract:
V bakalárskej práci sa zaoberám analýzou reklamnej kampane produktu ``Trenčianske Hradné{\crqq}. V teoretickej časti práce som urobila prieskum rôznych slovenských, ale prevažne zahraničných zdrojov, ktoré sa týkajú tejto témy. Zistila som, že literatúra venuje tejto tematike veľkú pozornosť a uvádza mnoho metód hodnotenia účinnosti reklamnej kampane. Ja som si vybrala dve metódy, pomocou ktorých som …moreAbstract:
In my bachelor work I deal with analysis of promotion campaign for product Trenčianske Hradné. In theoretical part of the work, I searched different sources - Slovak, but mainly foreign, regarding this topic. I found out that the literature devotes a lot of attention to this topic and introduces many methods of evaluating effectiveness of promotion campaign. In practical part I chose two methods for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2005
Accessible from:: 18. 5. 2015
Identifier:
1703
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2005
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BEŽÁKOVÁ, Zuzana. \textit{Analýza reklamní kampaně produktu ''Trenčianske Hradné'' pro firmu Old Herold, s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2005. Available from: https://theses.cz/id/kb83vj/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BEŽÁKOVÁ, Zuzana. Analýza reklamní kampaně produktu "Trenčianske Hradné" pro firmu Old Herold, s.r.o.. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 18. 05. 2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Hodnocení účinnosti veřejné politiky: zákon o ochraně zdraví před účinky z návykových látek
Stanislav Poupal -
Hodnocení účinnosti marketingových aktivit vybrané restaurace
Anna Kabeeva -
Využití hodnocení účinnosti vzdělávacích akcí ke zvýšení efektivnosti procesu vzdělávání pracovníků ve zkoumané firmě
Lucie ČECHOVÁ -
Zvýšení efektivnosti procesu vzdělávání ve zkoumané firmě pomocí hodnocení účinnosti vzdělávacích akcí
Kamila HEJDUKOVÁ -
Hodnocení a stimulace zaměstnanců firmy
Veronika Špačková -
Sociální reklamní kampaň se zaměřením na pozitivní vnímání a postoje k LGBT+ komunitě v české společnosti
Martina Masná -
Historie a současnost reklamní kampaně značky Adidas
Elvina Mambetova -
Kreativita v reklamě - Analýza reklamní kampaně se zaměřením na text
Kateřina Cagalová