Bc. Zuzana BEŽÁKOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza reklamní kampaně produktu "Trenčianske Hradné" pro firmu Old Herold, s.r.o.

Analysis of promotion campaign for product "Trenčianske Hradné" for the Old Herold,ltd. company
Abstract:
V bakalárskej práci sa zaoberám analýzou reklamnej kampane produktu ``Trenčianske Hradné{\crqq}. V teoretickej časti práce som urobila prieskum rôznych slovenských, ale prevažne zahraničných zdrojov, ktoré sa týkajú tejto témy. Zistila som, že literatúra venuje tejto tematike veľkú pozornosť a uvádza mnoho metód hodnotenia účinnosti reklamnej kampane. Ja som si vybrala dve metódy, pomocou ktorých som …more
Abstract:
In my bachelor work I deal with analysis of promotion campaign for product Trenčianske Hradné. In theoretical part of the work, I searched different sources - Slovak, but mainly foreign, regarding this topic. I found out that the literature devotes a lot of attention to this topic and introduces many methods of evaluating effectiveness of promotion campaign. In practical part I chose two methods for …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2005
Accessible from:: 18. 5. 2015
Identifier: 1703

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2005

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BEŽÁKOVÁ, Zuzana. Analýza reklamní kampaně produktu "Trenčianske Hradné" pro firmu Old Herold, s.r.o.. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 18. 05. 2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 18. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.