Analýza reklamní kampaně produktu "Trenčianske Hradné" pro firmu Old Herold, s.r.o. – Bc. Zuzana BEŽÁKOVÁ
Bc. Zuzana BEŽÁKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza reklamní kampaně produktu "Trenčianske Hradné" pro firmu Old Herold, s.r.o.
Analysis of promotion campaign for product "Trenčianske Hradné" for the Old Herold,ltd. company
Anotace:
V bakalárskej práci sa zaoberám analýzou reklamnej kampane produktu ``Trenčianske Hradné{\crqq}. V teoretickej časti práce som urobila prieskum rôznych slovenských, ale prevažne zahraničných zdrojov, ktoré sa týkajú tejto témy. Zistila som, že literatúra venuje tejto tematike veľkú pozornosť a uvádza mnoho metód hodnotenia účinnosti reklamnej kampane. Ja som si vybrala dve metódy, pomocou ktorých som …víceAbstract:
In my bachelor work I deal with analysis of promotion campaign for product Trenčianske Hradné. In theoretical part of the work, I searched different sources - Slovak, but mainly foreign, regarding this topic. I found out that the literature devotes a lot of attention to this topic and introduces many methods of evaluating effectiveness of promotion campaign. In practical part I chose two methods for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2005
Zveřejnit od: 18. 5. 2015
Identifikátor:
1703
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2005
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BEŽÁKOVÁ, Zuzana. \textit{Analýza reklamní kampaně produktu ''Trenčianske Hradné'' pro firmu Old Herold, s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/kb83vj/.
Jak správně citovat práci
BEŽÁKOVÁ, Zuzana. Analýza reklamní kampaně produktu "Trenčianske Hradné" pro firmu Old Herold, s.r.o.. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 18. 05. 2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení účinnosti veřejné politiky: zákon o ochraně zdraví před účinky z návykových látek
Stanislav Poupal -
Hodnocení účinnosti marketingových aktivit vybrané restaurace
Anna Kabeeva -
Využití hodnocení účinnosti vzdělávacích akcí ke zvýšení efektivnosti procesu vzdělávání pracovníků ve zkoumané firmě
Lucie ČECHOVÁ -
Zvýšení efektivnosti procesu vzdělávání ve zkoumané firmě pomocí hodnocení účinnosti vzdělávacích akcí
Kamila HEJDUKOVÁ -
Hodnocení a stimulace zaměstnanců firmy
Veronika Špačková -
Sociální reklamní kampaň se zaměřením na pozitivní vnímání a postoje k LGBT+ komunitě v české společnosti
Martina Masná -
Historie a současnost reklamní kampaně značky Adidas
Elvina Mambetova -
Kreativita v reklamě - Analýza reklamní kampaně se zaměřením na text
Kateřina Cagalová