Bc. Zuzana BEŽÁKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza reklamní kampaně produktu "Trenčianske Hradné" pro firmu Old Herold, s.r.o.

Analysis of promotion campaign for product "Trenčianske Hradné" for the Old Herold,ltd. company
Anotace:
V bakalárskej práci sa zaoberám analýzou reklamnej kampane produktu ``Trenčianske Hradné{\crqq}. V teoretickej časti práce som urobila prieskum rôznych slovenských, ale prevažne zahraničných zdrojov, ktoré sa týkajú tejto témy. Zistila som, že literatúra venuje tejto tematike veľkú pozornosť a uvádza mnoho metód hodnotenia účinnosti reklamnej kampane. Ja som si vybrala dve metódy, pomocou ktorých som …více
Abstract:
In my bachelor work I deal with analysis of promotion campaign for product Trenčianske Hradné. In theoretical part of the work, I searched different sources - Slovak, but mainly foreign, regarding this topic. I found out that the literature devotes a lot of attention to this topic and introduces many methods of evaluating effectiveness of promotion campaign. In practical part I chose two methods for …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2005
Zveřejnit od: 18. 5. 2015
Identifikátor: 1703

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BEŽÁKOVÁ, Zuzana. Analýza reklamní kampaně produktu "Trenčianske Hradné" pro firmu Old Herold, s.r.o.. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 18. 05. 2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.