Bc. Mária Uváčiková

Bakalářská práce

Marketing turistického potenciálu Bratislavy

Marketing the Tourism Potential of Bratislava
Abstract:
The main aim of this work is to analyse the current marketing mix used in Bratislava as a tourist destination for both home and foreign tourists. The work is divided into two separate parts, the theoretical part and the practical part. The theoretical part is focused on exploring the basic marketing theory, mainly the general definition of the use of marketing in the area of tourism. In the practical …více
Abstract:
Hlavným cieľom tejto práce je analýza súčasného marketingového mixu Bratislavy ako turistického cieľa pre domácich i zahraničných turistov. Práca je rozdelená do dvoch častí, teoretickú a praktickú. Teoretická časť sa zameriava na základnú teóriu, čiže definíciu marketingu cestovného ruchu vo všeobecnej rovine. V praktickej časti sa táto definícia konkretizuje na subjekt cestovného ruchu a to hlavné …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
  • Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace