Sentiment analysis of customers reviews at different booking portals – Natália Lamošová
Natália Lamošová
Bakalářská práce
Sentiment analysis of customers reviews at different booking portals
Sentiment analysis of customers reviews at different booking portals
Anotace:
Cieľom tejto štúdie bolo preskúmať efektívnosť textovej analýzy a sentimentálnej analýzy použitej na zákaznických recenziách v hotelovom odvetví a zistiť, či a do akej miery vykazujú rezervačné portály sentiment. Na základe toho bola sformulovaná výskumná otázka ktorá znie: “Nesú recenzie na TripAdvisore pozitívnejší sentiment než recenzie na Bookingu?” Štúdia bola vykonaná kvôli preskúmaniu faktu …víceAbstract:
Aims of this study were to examine efficiency of text mining and sentiment analysis used on customer reviews in hospitality industry and to find out whether booking portals demonstrate sentiment and to what measure. Based in this research question was formulated as: “Do reviews on TripAdvisor bear more positive sentiment than reviews on Booking?” Study was done to examine whether text mining and sentiment …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13861/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedoucí: doc. RNDr. Zdena Lustigová, CSc.
- Oponent: Ing. Martina Sochůrková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LAMOŠOVÁ, Natália. \textit{Sentiment analysis of customers reviews at different booking portals}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/kbtwmz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.