Ing. Maria Bykova

Diplomová práce

Sales Promotion as a Part of Integrated Marketing Communication at Launch of Novelty on the Market

Sales Promotion as a Part of Integrated Marketing Communication at Launch of Novelty on the Market
Anotace:
Diplomová práce analyzuje strategie a nástroje na podporu prodeje nových produktů.Teoretická část práce vysvětluje základní pojmy vztahující se k tématu, jako jsou novost, stage-gate model, push a pull strategie, cílové publikum, pól fitness atd. Popisuje různé typy nástrojů, které jsou široce používány v oblasti podpory prodeje. Praktická část je zaměřena na strategie, které jsou použitelné pro nové …více
Abstract:
The diploma thesis analyses the strategies and tools of sales promotion for new products. The theoretical part of the work explains the basic terms related to the topic, such as novelty, stage-gate model, push and pull strategy, target audience, pole fitness etc. It describes different type of tools which are widely used in sales promotion. The practical part is focused on strategies, which are applicable …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration