Ing. Lenka Vinická

Bakalářská práce

Regulace reklamy

Advertising regulation
Anotace:
Bakalářská práce pojednávající na téma regulace reklamy. Teoretická část se snaží přiblížit reklamu jako takovou, ve svých úvodních kapitolách nejprve představením její historický vývoj. Práce rovněž vymezuje různé definice reklamy, její obsah, formy, druhy a cíle. V další části je uveden rozbor právní úpravy regulace reklamy v České republice. Právní regulaci reklamy prostředky práva veřejného, prostředky …více
Abstract:
Bachelor thesis dealing on the regulation of advertising. The theoretical part is trying to approach advertising as such, in its introductory chapters first presentation of its historical development. This paper also defines the different definitions of advertising, its content, forms, types and goals. The next section provides an analysis of the legal framework regulating advertising in the Czech …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2014
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Stanislav Sviták, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace