Ing. Miloš Čihák

Diplomová práce

Strategie trendů vývoje reklamního trhu včetně efektivnosti reklamy

Strategy of the Advertising Market Development Trends including the Advertisement Efficiency
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématikou strategie trendů vývoje reklamního trhu včetně efektivnosti reklamy. Práce je rozdělena do dvou částí. První: teoreticko-metodologická obsahuje poznatky získané z odborné literatury a vlastní zkušenosti z mé dosavadní praxe v této problematice. Přínos k teoretickému vyjasnění základních pojmů problematiky reklamy, její regulace a Asociací komunikačních agentur. Dále …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the topic of the strategy of development trends in the advertising market including the efficiency of advertising. The thesis is divided into two parts. The first theoretical and methodological part contains findings obtained from specialised literature and my own work activities in this matter, along with an explanation of basic terms from the advertising sphere, advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: JUDr. Petr Majerik

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní