Ing. Miloš Čihák

Master's thesis

Strategie trendů vývoje reklamního trhu včetně efektivnosti reklamy

Strategy of the Advertising Market Development Trends including the Advertisement Efficiency
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématikou strategie trendů vývoje reklamního trhu včetně efektivnosti reklamy. Práce je rozdělena do dvou částí. První: teoreticko-metodologická obsahuje poznatky získané z odborné literatury a vlastní zkušenosti z mé dosavadní praxe v této problematice. Přínos k teoretickému vyjasnění základních pojmů problematiky reklamy, její regulace a Asociací komunikačních agentur. Dále …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the topic of the strategy of development trends in the advertising market including the efficiency of advertising. The thesis is divided into two parts. The first theoretical and methodological part contains findings obtained from specialised literature and my own work activities in this matter, along with an explanation of basic terms from the advertising sphere, advertising …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 6. 2009
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: JUDr. Petr Majerik

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní