Strategie trendů vývoje reklamního trhu včetně efektivnosti reklamy – Ing. Miloš Čihák
Ing. Miloš Čihák
Diplomová práce
Strategie trendů vývoje reklamního trhu včetně efektivnosti reklamy
Strategy of the Advertising Market Development Trends including the Advertisement Efficiency
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématikou strategie trendů vývoje reklamního trhu včetně efektivnosti reklamy. Práce je rozdělena do dvou částí. První: teoreticko-metodologická obsahuje poznatky získané z odborné literatury a vlastní zkušenosti z mé dosavadní praxe v této problematice. Přínos k teoretickému vyjasnění základních pojmů problematiky reklamy, její regulace a Asociací komunikačních agentur. Dále …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of the strategy of development trends in the advertising market including the efficiency of advertising. The thesis is divided into two parts. The first theoretical and methodological part contains findings obtained from specialised literature and my own work activities in this matter, along with an explanation of basic terms from the advertising sphere, advertising …víceKlíčová slova
Audit finanční kontrola Auditor médií kontrolor společností zabývajících se mediálními službami Ad*creator reklamní tvůrce Ad*vantage reklamní postavení ATS „Advertising tracking systéme“ – způsob vyhodnocení účinnosti reklamy (zvýšení prodeje atd.) Bannery plochy na webových stránkách pro zobrazení internetové reklamy Cílové skupiny skupiny obyvatel pro které jsou určeny druhy reklamy Chairman nejvyšší ředitel společnosti Koncesionářské poplatky poplatky za užívání určité služby (v tomto případě poplatky za užívání – sledování a poslech veřejně-právního média) Média společnosti zprostředkovávající informace Mediální agentury společnosti zabývající se komunikací mezi zadavatelem a mediem Komunikace prostředek oslovení Mediaprojekt druh výzkumu čtenosti poslechovosti sledovanosti Peoplemetry zařízení pro zjišťování sledovanosti daného pořadu Promotional gift reklamní dárek Reklama veřejné doporučování (zboží a služeb) možným zájemcům prostředky k tomu sloužícími Regulace reklamy usměrnění reklamy Target position cílový stav (cílová pozice)
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bo2qf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: JUDr. Petr Majerik
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Místní poplatky a jejich efektivnost na příkladu konkrétní obce
Ivana Malinová -
Správa poplatku za užívání veřejného prostranství
Monika Kořínková -
Poplatky za služby na běžných účtech, porovnání v Komerční bance, ČSOB, FIO Bance, mBank a Air Bank
František Hartmann -
Místní poplatky a jejich vliv na rozpočet obce
Romana Půlpánová -
Místní poplatky jako příjem obecního rozpočtu
Michal Chovanec -
Analýza bezpečnostních rizik v oblasti skladování a distribuce pohonných hmot v Armádě České republiky
Jan Vokněr -
Adaptační proces a stabilizace zaměstnanců v podnicích v průmyslovém sektoru nebo v sektoru služeb
Blanka Přibylová -
Koncept duchovního posouzení podle Davida R. Hodge v českém prostředí při práci s klienty Domova pro seniory v Bruntále.
Marie Schreierová