Bc. Eva Cikánová

Bakalářská práce

Marketingová strategie společnosti Google

Marketing strategy of Google co.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou strategii zvolené firmy. V teoretické části své práce definuji standardní marketingové pojmy jako je segmentace trhu, targeting, positioning a principy marketingových strategií. V praktické části zkoumám prostřednictvím marketingových analýz strategii a tržní situaci společnosti Google. Určuji tržní pozici a srovnávám postavení firmy na trhu s ostatními …více
Abstract:
This thesis focuses on the marketing strategy of chosen company. In the theoretical part are defined standard marketing concepts such as market segmentation, targeting, positioning and principles of marketing strategies. In the application part are used researching marketing analyses to define marketing and business position of the company.The marketing position is specified and compared with competitors …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 10. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace