Marketingová strategie společnosti Google – Bc. Eva Cikánová
Bc. Eva Cikánová
Bakalářská práce
Marketingová strategie společnosti Google
Marketing strategy of Google co.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou strategii zvolené firmy. V teoretické části své práce definuji standardní marketingové pojmy jako je segmentace trhu, targeting, positioning a principy marketingových strategií. V praktické části zkoumám prostřednictvím marketingových analýz strategii a tržní situaci společnosti Google. Určuji tržní pozici a srovnávám postavení firmy na trhu s ostatními …víceAbstract:
This thesis focuses on the marketing strategy of chosen company. In the theoretical part are defined standard marketing concepts such as market segmentation, targeting, positioning and principles of marketing strategies. In the application part are used researching marketing analyses to define marketing and business position of the company.The marketing position is specified and compared with competitors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uwrno/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 10. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová -
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová