Bc. Andrea Ivančinová, DiS.

Master's thesis

Autoregulace prosociálního chování u dětí staršího školního věku

Self-Regulation of Pro-Social Behaviour in Upper Primary School-Aged Children
Abstract:
Diplomová práce "Autoregulace prosociálního chování u dětí staršího školního věku" se zabývá autoregulací prosociálního chování u žáků na druhém stupni ZŠ. Teoretická část charakterizuje období staršího školního věku, prosociální chování a pojednává o otázce regulace prosociálního chování. Práce mapuje také základní teorii využívanou v otázkách autoregulace. V neposlední řadě je v práci také poukazováno …more
Abstract:
The work deals with the phenomenon of "Prosocial behavior self-regulation in middle school students". The theoretical part explains the second stage of elementary education with respect to students' age, signs of prosocial behavior and studies its mutual relevance. The thesis maps the fundamental theory in terms of self-regulation process. Last but not least, it also investigates the aspects and factors …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2016
Accessible from:: 13. 4. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Karla Hrbáčková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Ivančinová, Andrea. Autoregulace prosociálního chování u dětí staršího školního věku. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 13. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe