Autoregulace prosociálního chování u dětí staršího školního věku – Bc. Andrea Ivančinová, DiS.
Bc. Andrea Ivančinová, DiS.
Diplomová práce
Autoregulace prosociálního chování u dětí staršího školního věku
Self-Regulation of Pro-Social Behaviour in Upper Primary School-Aged Children
Anotace:
Diplomová práce "Autoregulace prosociálního chování u dětí staršího školního věku" se zabývá autoregulací prosociálního chování u žáků na druhém stupni ZŠ. Teoretická část charakterizuje období staršího školního věku, prosociální chování a pojednává o otázce regulace prosociálního chování. Práce mapuje také základní teorii využívanou v otázkách autoregulace. V neposlední řadě je v práci také poukazováno …víceAbstract:
The work deals with the phenomenon of "Prosocial behavior self-regulation in middle school students". The theoretical part explains the second stage of elementary education with respect to students' age, signs of prosocial behavior and studies its mutual relevance. The thesis maps the fundamental theory in terms of self-regulation process. Last but not least, it also investigates the aspects and factors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016
Zveřejnit od: 13. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ivančinová, Andrea. Autoregulace prosociálního chování u dětí staršího školního věku. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Motivace k prosociálnímu chování u dětí mladšího školního věku
Štěpánka Poulíčková -
Vzdělávání jako prevence rizikového chování na sociálních sítích. (se zaměřením na starší školní věk)
Vojtěch Szabó -
Postupy při eliminaci rizikového chování ve vazbě na školní neúspěch žáků staršího školního věku
Marie LEGNEROVÁ -
Možnosti řešení rizikového chování u žáků staršího školního věku
Pavla TRIZNOVÁ -
Možnosti výskytu rizikových forem chování u žáků staršího školního věku ve volnočasových aktivitách na Bruntálsku
Kristián TOMAN -
Empatie a prosociální chování u dětí staršího školního věku
Lucie Brázdová -
Výskyt sebepoškozujícího chování mezi dětmi staršího školního věku
Veronika Hrubá -
Vliv volnočasových aktivit na výskyt rizikového chování žáků 2. stupně základní školy
Veronika KRŠKOVÁ