Bc. Andrea Ivančinová, DiS.

Diplomová práce

Autoregulace prosociálního chování u dětí staršího školního věku

Self-Regulation of Pro-Social Behaviour in Upper Primary School-Aged Children
Anotace:
Diplomová práce "Autoregulace prosociálního chování u dětí staršího školního věku" se zabývá autoregulací prosociálního chování u žáků na druhém stupni ZŠ. Teoretická část charakterizuje období staršího školního věku, prosociální chování a pojednává o otázce regulace prosociálního chování. Práce mapuje také základní teorii využívanou v otázkách autoregulace. V neposlední řadě je v práci také poukazováno …více
Abstract:
The work deals with the phenomenon of "Prosocial behavior self-regulation in middle school students". The theoretical part explains the second stage of elementary education with respect to students' age, signs of prosocial behavior and studies its mutual relevance. The thesis maps the fundamental theory in terms of self-regulation process. Last but not least, it also investigates the aspects and factors …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016
Zveřejnit od: 13. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Karla Hrbáčková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ivančinová, Andrea. Autoregulace prosociálního chování u dětí staršího školního věku. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe