Dzmitry Famin
Diplomová práce
PR jako nástroj budování značky
PR as a tool of brand building
Anotace:
Práce je zaměřena na nástroje Public Relations a jejich působení na proces budování značky. Cílem diplomové práce je analýza vlivu PR aktivit na rozvoj a postavení značky Volkswagen na běloruském automobilovém trhu. Hlavním nástrojem analýzy je interview se zástupcem importéra značky Volkswagen v Bělorusku. Bylo zjištěno, že importér značky provádí aktivní a úspěšné PR strategie, ale existuje potenciál …víceAbstract:
The work is focused on the tools of Public Relations and their effect on the process of brand building. The aim of the master thesis is to analyze the impact of PR activities on the development and position of Volkswagen brand on the belarusian automotive market. The main tool of analysis is the interview with the representative of Volkswagen importer in Belarus. It was found that the importer of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Štrach, Ph.D. Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
A comparison of OEM entering the automotive market of ASEAN
Yuri Konushin -
Public relations vybrané instituce
Veronika Hacová -
Public Relations strategie ve společnosti Porsche Inter Auto CZ
Anna Gruberová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Kristýna Nezvedová -
Public relations vybrané instituce
Jan Němeček -
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
Jan Švarc -
Public relations na bankovním trhu
Přemysl Karas -
Public Relations k vybranému produktu společnosti AMF REECE - případová studie
Denisa Florusová
Název
Vložil
Vloženo
Práva