Kateřina Lhotová
Bachelor's thesis
Tvorba a funkce reklamních sloganů
Creation and function of advertising slogans
Abstract:
Zaměření na tvorbu sloganů, jejich funkce a cílovou skupinu. Navržení reklamního sloganu fiktivní neziskové agentuře, tak aby splňoval veškeré náležitosti. Praktický výstup v podobě reklamních předmětů a propagačního letáčku.Abstract:
Focusing on the creation of slogans, their function and the target group. Designing an advertising slogan for fictitious non-profit agency, in order to meet all requirements. Practical output in the form of giveaways and promotional leaflet.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2016
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB8356
Thesis defence
- Date of defence: 19. 5. 2016
- Supervisor: PhDr. Jana Bílková, Ph.D.
- Reader: prof. dr hab. Jaroslav Lipowski
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Filologie / Jazyková a literární kultura
Theses on a related topic
-
Spojení logo-slogan v české reklamě
Adéla Dulínková -
Spojení logo slogan v české reklamě
Adéla Dulínková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights