Tvorba a funkce reklamních sloganů – Kateřina Lhotová
Kateřina Lhotová
Bakalářská práce
Tvorba a funkce reklamních sloganů
Creation and function of advertising slogans
Anotace:
Zaměření na tvorbu sloganů, jejich funkce a cílovou skupinu. Navržení reklamního sloganu fiktivní neziskové agentuře, tak aby splňoval veškeré náležitosti. Praktický výstup v podobě reklamních předmětů a propagačního letáčku.Abstract:
Focusing on the creation of slogans, their function and the target group. Designing an advertising slogan for fictitious non-profit agency, in order to meet all requirements. Practical output in the form of giveaways and promotional leaflet.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8356
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2016
- Vedoucí: PhDr. Jana Bílková, Ph.D.
- Oponent: prof. dr hab. Jaroslav Lipowski
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Jazyková a literární kultura
Práce na příbuzné téma
-
Spojení logo-slogan v české reklamě
Adéla Dulínková -
Spojení logo slogan v české reklamě
Adéla Dulínková
Název
Vložil
Vloženo
Práva