Sociální média a jejich vliv na náš postoj k riziku – Matěj Šrámek
Matěj Šrámek
Bakalářská práce
Sociální média a jejich vliv na náš postoj k riziku
Social media and their influence on our attitude to risk
Anotace:
Cílem této práce je zjištění vlivu informační činnosti influencerů na náš postoj k riziku v době koronaviru. Výzkum se zaměřuje na vliv příspěvků na sociálních médiích na náš postoj k dodržování vládních nařízení pro boj s touto nákazou a také na informační přehlcení, které na sociálních sítích v tomto kontextu vzniká. V teoretické části jsou popsány možné postoje k riziku a vliv kognitivní disonance …víceAbstract:
The aim of this thesis is finding what influence do influencers have on our attitude to risk in time of coronavirus. Research aims mainly at posts influencers publish on social media and their influence on our attitude towards governament anti-coronavirus measures, as well as the influence of information overload. Risk attitudes and cognitive dissonance is disscused in the theoretical part of this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84614
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 8. 2021
- Vedoucí: Klára Šimůnková
- Oponent: Michal Šimůnek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84614
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Ubytovávání se v době pandemie: spotřebitelská očekávání ve vztahu k jejich postojům k riziku
Julie Stepanova -
Postoje rodičů k výchovně preventivním aktivitám na základní škole
Irena Lebedová -
Postoje vysokoškolských studentů k vybraným formám rizikového chování
Zuzana VÁLOVÁ -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Md Anwar Hossen -
Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu
Olubukola Dona Sammy -
Social Media Marketing
Marco Antonio Alves Junior