Ing. Nicole Žďárská

Bakalářská práce

Analýza spotřebitelských soutěží čerpacích stanic OMV v České republice

Analyze of the consumer contests of the gas station OMV in Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá podporou prodeje a zaměřuje se hlavně na spotřebitelské soutěže. Především na ty, které se odehrávají na čerpacích stanicích OMV au jejich konkurence. Teoretická část popisuje jednu ze složek komunikačního mixu - podporu prodeje. Rozebírá její prostředky, cíle, druhy. Zejména pak spotřebitelské soutěže, jejich důležitost, druhy a legislativu, kterou se musí řídit. Praktická …více
Abstract:
This thesis deals with the sales support and focuses mainly on consumer competition. Especially those that occur at OMV filling stations and their competition. The theoretical part describes one of the communication mix’s components – sales support. It examined its resources, objectives, types. Especially consumer competitions and their importance, types or legislation that must be followed. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní