Ostrava!!! ? On the language and advertising strategies in Ostrava-promoting discourse – Radka BĚLÍČKOVÁ
Radka BĚLÍČKOVÁ
Bakalářská práce
Ostrava!!! ? On the language and advertising strategies in Ostrava-promoting discourse
Ostrava!!! ? On the language and advertising strategies in Ostrava-promoting discourse
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the language and advertising strategies promoting the city of Ostrava on the official city web site with the emphasis on the industrial attractions. The aim of the bachelor thesis is to analyse different linguistic approaches and methods in connection with the graphic layout of the web site and evaluate the effectiveness of the promotion.Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na jazyk a reklamní strategie propagující město Ostrava na jeho oficiálních webových stránkách s důrazem na technické památky. Cílem bakalářské práce je analyzovat různé lingvistické přístupy a metody ve spojení s grafickým rozvržením stránek a zhodnotit účinnost propagace.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Zveřejnit od: 15. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Renata Tomášková, Dr.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BĚLÍČKOVÁ, Radka. Ostrava!!! ? On the language and advertising strategies in Ostrava-promoting discourse. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta -
Marketingová strategie firmy
Martin Rajnoha -
Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení.
André MAŠEK -
Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení.
André MAŠEK -
Komunikační strategie ve vybraném podniku
Michaela SCHICKEROVÁ