Ostrava!!! ? On the language and advertising strategies in Ostrava-promoting discourse – Radka BĚLÍČKOVÁ
Radka BĚLÍČKOVÁ
Bachelor's thesis
Ostrava!!! ? On the language and advertising strategies in Ostrava-promoting discourse
Ostrava!!! ? On the language and advertising strategies in Ostrava-promoting discourse
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the language and advertising strategies promoting the city of Ostrava on the official city web site with the emphasis on the industrial attractions. The aim of the bachelor thesis is to analyse different linguistic approaches and methods in connection with the graphic layout of the web site and evaluate the effectiveness of the promotion.Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na jazyk a reklamní strategie propagující město Ostrava na jeho oficiálních webových stránkách s důrazem na technické památky. Cílem bakalářské práce je analyzovat různé lingvistické přístupy a metody ve spojení s grafickým rozvržením stránek a zhodnotit účinnost propagace.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015
Accessible from:: 15. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Renata Tomášková, Dr.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BĚLÍČKOVÁ, Radka. \textit{Ostrava!!! ? On the language and advertising strategies in Ostrava-promoting discourse}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Faculty of Arts. 2015. Available from: https://theses.cz/id/kcp7mg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BĚLÍČKOVÁ, Radka. Ostrava!!! ? On the language and advertising strategies in Ostrava-promoting discourse. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / English for Business
Theses on a related topic
-
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta -
Marketingová strategie firmy
Martin Rajnoha -
Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení.
André MAŠEK -
Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení.
André MAŠEK -
Komunikační strategie ve vybraném podniku
Michaela SCHICKEROVÁ