David Pařez

Bakalářská práce

Marketingová strategie značky, Značka pánských oděvů Stones od společnosti Steilmann Praha.

Brand marketing strategy, men´s clothing brand Stones by Steilmann
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce na téma Marketingová strategie značky, značka pánských oděvů Stones od společnosti Steilmann Praha je provedení marketingového výzkumu značky a jeho následné zhodnocení a navržení vlastních úprav marketingové strategie. První část je věnována problematice spotřebitele a jeho chování, popisu co je značka a její historii, definování identity značky, image značky, povědomí a …více
Abstract:
The aim of my bachelor ´s thesis Brand marketing strategy, men ´s clothing brand Stones by Steilmann Praha is to undertake marketing research of brand and its subsequent evaluation and suggest modifications of marketing brand strategy. The first part deals with consumer issues and consumer behavior, describes what is the brand and its history, defines the brand identity, brand image, awareness and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 1. 2017
  • Vedoucí: Dana Zadražilová
  • Oponent: Vladimíra Khelerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52877

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu