Jana Cahová
Bachelor's thesis
Začátky učitelské profese
The beginnings of the teaching profession
Anotácia:
Závěrečná bakalářská práce je zaměřena na problémy začínajících učitelů. Cílem teoretické části je definovat pojem začínající učitel a charakterizovat jeho profesní start a vývojové fáze učitelské profese. Dále popsat problémy začínajících učitelů spojené s motivací žáků, s udržením kázně při vyučování, s autoritou učitelů a kázní žáků. Teoretická část také popisuje způsoby řešení problémů začínajících …viacAbstract:
Bachelor thesis is focused on problems of beginning teachers. The goal of theoreti-cal part is to define the term of beginning teacher and characterise his career start and development phase of the teaching profession. Following is to describe the problems of beginnings teachers related with motivation of students, maintain of disciplines during the class, the authority of teachers and discipline of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Mgr. Lenka Kamanová
- Oponent: Jitka Vidláková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institut of Lifelong LearningBachelor programme / odbor:
Specialisation in pedagogy / Teaching of practical subjects and vocational training
Práce na příbuzné téma
-
Beginning teacher's self-reflection
Nikoleta Vlčková -
Uvádějící učitel na střední odborné škole jako nástroj adaptace začínajícího učitele
Jiří JURDA -
Začínající učitel na vybrané běžné základní škole pohledem hlavního aktéra
Monika Zahrádková -
Začínající učitel a problematika kázně na základní škole
Monika ŠKRABALOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva