Možnosti marketingové orientace společnosti Euresis s. r. o. – Eliška Rokytová
Eliška Rokytová
Bachelor's thesis
Možnosti marketingové orientace společnosti Euresis s. r. o.
Company Euresis s. r. o. – possibilities of marketing focus
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je charakterizovat marketingovou orientaci zdravotnického zařízení zabývající se gastroenterologií. V teoretické části je charakterizovaná marketingová terminologie, která je specifická pro zdravotnictví. V praktické části je představena vybraná společnost a zhodnocení stávající marketingové orientace, kde informace vychází primárně z expertních rozhovorů s majitelem společnosti …moreAbstract:
The main goal of this bachelor thesis is to characterize the marketing focus of the gastroenterology healthcare facility. Marketing terminology, which is unique for healthcare industry, is characterized in the theoretical part of this thesis. In the practical part of the thesis selected company is presented together with the evaluation of its current marketing focus. The information mentioned in this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 9. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69596
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2017
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Ondřej Tejkal
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69596
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketing trends and strategies in nutrition and health
Sofia Kuliková -
Marketing in various cultural and social settings
Valeriya Andrushchak -
Online marketing in the fitness industry
Kay Hettwer -
Marketing and Customer Care in the Czech Banking Industry
Zuzana Finková -
Marketingová komunikace vybrané společnosti ve zdravotnictví
Jakub Ročeň -
Aplikace marketingu ve stomatologické ordinaci
Tomáš Kukol -
Implementace Public Relations ve zdravotnické organizaci
Petr Ozogány -
Rozšíření služeb hrazené pacientem ve vybrané ambulanci fyzioterapie
Lenka MEDKOVÁ