Eliška Rokytová

Bachelor's thesis

Možnosti marketingové orientace společnosti Euresis s. r. o.

Company Euresis s. r. o. – possibilities of marketing focus
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je charakterizovat marketingovou orientaci zdravotnického zařízení zabývající se gastroenterologií. V teoretické části je charakterizovaná marketingová terminologie, která je specifická pro zdravotnictví. V praktické části je představena vybraná společnost a zhodnocení stávající marketingové orientace, kde informace vychází primárně z expertních rozhovorů s majitelem společnosti …more
Abstract:
The main goal of this bachelor thesis is to characterize the marketing focus of the gastroenterology healthcare facility. Marketing terminology, which is unique for healthcare industry, is characterized in the theoretical part of this thesis. In the practical part of the thesis selected company is presented together with the evaluation of its current marketing focus. The information mentioned in this …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 9. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2017
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Ondřej Tejkal

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69596