Tatiana Rakytová
Bachelor's thesis
Public relations na internete
Public relations na internetu
Abstract:
Cílem této práce je definovat podstatu vztahů s veřejností na internetu, představit hlavní nástroje PR, které jsou v současnosti společnostmi využívány na budování vztahů s internetovou veřejností. Dále vyhodnotit jejich možné využití firmami na komunikaci se okolím. Na základě vlastního průzkumu analyzovat jejich dopad na uživatele internetu. Výstupem práce by mělo být sestavení základních doporučení …moreAbstract:
The aim of this work is to define the essence of public relations on the Internet, the main tools of PR, which are currently used by companies to build relationships with the internet community. Furthermore, to evaluate their possible use by firms to communicate with the surroundings. Based on its survey to analyze their impact on Internet users. The output of this work should give basic recommendations …moreAbstract:
Cieľom tejto práce je definovať podstatu vzťahov s verejnosťou na internete, predstaviť hlavné nástroje PR, ktoré sú v súčasnosti spoločnosťami využívané na budovanie vzťahov s internetovou verejnosťou. Ďalej zhodnotiť ich možné využitie firmami na komunikáciu so okolím. Na základe vlastného prieskumu zanalyzovať ich vplyv na užívateľov internetu. Výstupom práce by malo byť zostavenie základných doporučení …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 9. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20588
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2010
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Štefan Vadocz
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20588
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Textové nástroje PR kampaně reagující na negativní odezvy podnikové klientely (PRE) na zdražování energetického produktu.
Lukáš Holubec -
Postavení reklamy a PR při budování nové značky BALLA na českém trhu
Eva Kadlecová -
Komparace přístupů PR na centrální úrovni a lokální úrovni v nadnárodní společnosti
Monika Štorková -
Sportovní marketing a PR vrcholového sportovce - Ester(STR)Ledecká
Ester Ledecká -
Aplikace výsledků analýzy PR na konkrétní firmu
Klára Rotšeidlová -
PR – součást komunikační kampaně při zaváděcí kampani produktu na trh
Jana Bezačínská -
Nástroje PR uvedené na příkladu společnosti RWE.
Markéta Novotná -
Rozpoznatelnost PR na sociálních sítích
Veronika Žiláková