Strategické řízení značky ve společnosti Hilti, s.r.o. – Kateřina Kiršnerová
Kateřina Kiršnerová
Bachelor's thesis
Strategické řízení značky ve společnosti Hilti, s.r.o.
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu procesu strategického řízení značky ve společnosti Hilti, s.r.o. Pomocí teoretických znalostí a analýzy současné situace se snažím odhadnout oblasti na zlepšení, které pomohou společnosti Hilti ve zkvalitnění tohoto procesu.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 6. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/7350
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2008
- Supervisor: Miroslav Žebrák
- Reader: Karel Rozkošný
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/7350
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.