Lenka Šuhájková
Master's thesis
Strukturální fondy EU
Structural funds of EU
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá tématem strukturálních fondů EU v programovém období 2014 - 2020. Cílem práce je zhodnocení konkrétní výzvy Šablony pro MŠ a ZŠ I z pohledu mateřských škol a návrh na zlepšení podmínek výzvy v případě vyhlášení výzvy nové. Výzva je hodnocena z pohledu přínosu jednotlivých realizovaných aktivit pro mateřskou školu, složitosti podávání žádosti o dotaci a celého procesu …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of European Structural funds in programming period 2014 - 2020. The aim of this thesis is to evaluate the specific call Templates for kindergartens and primary schools from the point of view of kindergartens and to make a suggestion for improvement of the conditions of the call in case of a new call.The call is evaluated from the point of view of the benefits …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 1. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76289
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedúci: Radek Čajka
- Oponent: Martin Malý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76289
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Storytime activities in primary schools and kindergartens
Sylvie Doláková -
Teaching CLIL in Distance Learning Conditions in Czech Secondary Schools
Steve Chalk -
AUTOPOT - Editor pro zadávání šablon otázek a generování testů pro automatické testování znalostí z MS Word
David Hyský -
Hudba v rukou dětí včera a dnes. Z názvu je patrné, že práce bude historicko-srovnávací. Cílem práce je analyzovat, proč v současné době neplatí rčení "Co Čech, to muzikant". Jaké okolnosti ovlivňují aktivní přístup dětí k hudbě. Při výzkumu budou osloveni žáci 2. stupně ZŠ a současně i jejich rodiče a prarodiče. Prostředkem výzkumu bude nestandardizovaný dotazník. Výzkum bude posuzovat důvody rozdílného postoje v generačních vlnách k výuce hry na hudební nástroje nebo zpěvu a to v oblasti amatérského a odborného získávání znalostí. Stěžejní otázkou je, proč se děti nechtějí učit hrát na hudební nástroje a proč již není zájem dětí o individuální nebo sborový zpěv.
Jaroslav LÖFFELMAN -
Hodnocení a sebehodnocení pohybové gramotnosti u žáků 2. stupně ZŠ a srovnání vesnické a městské školy
Aneta SLÁMOVÁ -
Letní tábor vedoucí děti I. stupně ZŠ k pozitivnímu vztahu a respektu k přírodě pod záštitou Domu dětí a mládeže Olomouc
Kristýna KEJÍKOVÁ -
Methodology of Internal Audit of Structural Funds
Alice Amblerová -
Zpracování studie proveditelnosti a žádosti o dotaci
Petr Štěpánek