Kamila Janovičová
Diplomová práce
Herec na scéně a před kamerou
Actor on the stage and in front of the camera
Anotace:
Tato magisterská práce se zaměřuje na rozdílný průběh práce divadelního a filmového herce. Pojmenovává základní rozdíly mezi filmem a divadlem a poté srovnává hercovu práci na postavě, práci s režisérem či partnerem a práci s nahotou. Dále se věnuje srovnání divadelního a filmového diváka. V neposlední řadě se věnuje obsazování herce podle a proti jeho typu. Závěrem se práce věnuje spojení filmu a …víceAbstract:
This thesis is focused on differences between the work process of a stage actor and that of a movie actor. It depicts basic distinctions between movies and theatre and then compares character work, collaboration with the director or partner and work with nudity. It also addresses the difference between movie and theatre audiences. Last but not least the thesis attends to casting within and against …víceKlíčová slova
herectvíKlíčová slova
filmové herectvíKlíčová slova
stylizaceKlíčová slova
tvůrčí práceKlíčová slova
divadelní prostředíKlíčová slova
filmKlíčová slova
herectví
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/13423
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2018
- Vedoucí: Eva SALZMANNOVÁ
- Oponent: Štěpán PÁCL
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 8. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Herectví činoherního divadla
Práce na příbuzné téma
-
451 stupňů Fahrenheita Raye Bradburyho v porovnání s divadelní a filmovou adaptací
Lucie Tománková -
Live Cinema z pohledu divadelní produkce
Adina Hanáková -
Osobnostní zralost a herectví /Reflexe jedné cesty k herectví/
Lukáš Daňhel -
Tvůrčí a estetické principy Divadla Aldente
Hana Kyprová -
Možnosti tvůrčí herecké práce v uzavřené divadelní skupině
Tereza Krippnerová -
Herectví jako tvorba
Vendula Ježková -
Hledání tvůrčí identity ve vztahu k osobní svodobě a odpovědnosti
Jáchym Sůra -
Aplikace prvků divadelní stylizace ve filmu na základě tvorby Petra Zelenky
Radovan Majer