Předpoklady pro čtení a psaní na začátku základního vzdělávání v elementární třídě – Natálie DOBIÁŠOVÁ
Natálie DOBIÁŠOVÁ
Master's thesis
Předpoklady pro čtení a psaní na začátku základního vzdělávání v elementární třídě
Preconditions of reading and writing in the first phase of primary education
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou předpokladů pro čtení a psaní na začátku základního vzdělávání. Teoretická část se zaměřuje na charakteristiku dítěte mladšího školního věku, vstup dítěte do základní školy, gramotnost, současné pojetí prvopočátečního čtení a psaní v rámci RVP ZV, diagnostiku schopností a dovedností pro čtení a psaní a psychologické aspekty, které ovlivňují nácvik elementárního …moreAbstract:
The thesis is about the preconditions of reading and writing in the first phase of primary-school education. The theoretical part focuses on the characteristics of young school-age children, children entering primary school, literacy, contemporary concept of first grade reading and writing within Framework Education Programme for primary education, diagnostics of preconditions of reading and writing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Martina Fasnerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOBIÁŠOVÁ, Natálie. \textit{Předpoklady pro čtení a psaní na začátku základního vzdělávání v elementární třídě}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2019. Available from: https://theses.cz/id/kdpmvh/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DOBIÁŠOVÁ, Natálie. Předpoklady pro čtení a psaní na začátku základního vzdělávání v elementární třídě. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching primary school classes 1 through 5
Theses on a related topic
-
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová -
Úprava textů pro žáky se sluchovým postižením
Veronika Horáčková -
Integrace žákova poznání prostřednictvím textu pro samostatné čtení - závity a jejich výroba
Tomáš FOLTÁNEK -
Rozdíly mezi vztahy fonologického povědomí a psaným projevem u dětí s typickým vývojem psaní a s dysgrafií
Pavla Suchomelová -
Přesnost a rychlost: Srovnání grafomotorického výkonu dětí s obtížemi se psaním a intaktních dětí
Jan Blažek -
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Vliv citove vazby deti mladsiho skolniho veku k rodicum na sebehodnoceni a strachy
Pavla Drahorádová -
Blízky kontakt so psom a jeho vplyv na správanie v kontexte ochrany zvierat u detí v mladšom školskom veku
Kristína Tomanková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights