Assessment of electronic word of mouth effectiveness – Ing. Ekaterina Kandakova
Ing. Ekaterina Kandakova
Master's thesis
Assessment of electronic word of mouth effectiveness
Assessment of electronic word of mouth effectiveness
Abstract:
V dnešní době díky vysoké rychlosti digitalizace a technologického rozvoje role eWOM výrazně vzrostla, a proto s ní musí marketéři počítat, aby se k zákazníkům dostali co nejefektivněji. Toto téma však není řádně prostudováno. Článek zkoumá vliv různých heuristik eWOM na záměr chování a skutečné chování studentů a také určuje, které heuristiky eWOM mají největší vliv na záměr zapsat se na univerzitu …moreAbstract:
Nowadays due to the high speed of digitalization and technological development, the role of eWOM has significantly increased and that is why marketers have to take it into account in order to reach customers in the most effective way. However, this topic is not properly studied. The paper investigates the effect of different eWOM heuristic cues on behaviour intention and the actual behaviour of students …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/r093n/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
- Reader: Ph.D. Olga Prygara
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Research on scholarship of teaching to support the faculty development of moral education staff in Sichuan Normal University: a grounded theory approach
Bo ZHOU -
Aplikace prvků Career Human Agency Theory v poradenské činnosti kariérových poradců na vysokých školách
Eliška Olšanová -
Zkoumání eWOM v prostředí sociální komerce: Vliv kulturních hodnot jednotlivce
Quyen Phu Thi Phan -
Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit
Monika Dobiášová -
Exploration of the Views of Eshop Managers on eWOM in the Czech Republic
Filip Laboutka -
Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM ve vybraném podniku
Daniela Chudá -
Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM ve vybraném podniku
Daniela Chudá -
Projekt rozšíření klientely vytvářením zážitků s využitím efektů WOM a eWOM ve společnosti CTR Albertov a.s.
Aneta Dúbková