Assessment of electronic word of mouth effectiveness – Ing. Ekaterina Kandakova
Ing. Ekaterina Kandakova
Diplomová práce
Assessment of electronic word of mouth effectiveness
Assessment of electronic word of mouth effectiveness
Anotace:
V dnešní době díky vysoké rychlosti digitalizace a technologického rozvoje role eWOM výrazně vzrostla, a proto s ní musí marketéři počítat, aby se k zákazníkům dostali co nejefektivněji. Toto téma však není řádně prostudováno. Článek zkoumá vliv různých heuristik eWOM na záměr chování a skutečné chování studentů a také určuje, které heuristiky eWOM mají největší vliv na záměr zapsat se na univerzitu …víceAbstract:
Nowadays due to the high speed of digitalization and technological development, the role of eWOM has significantly increased and that is why marketers have to take it into account in order to reach customers in the most effective way. However, this topic is not properly studied. The paper investigates the effect of different eWOM heuristic cues on behaviour intention and the actual behaviour of students …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r093n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
- Oponent: Ph.D. Olga Prygara
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Business Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Sustainability Assessment and Reporting in Higher Education Sector: the Development of Practice-Relevant Indicators. Case Study for German Universities Based on the UNISIMS Project
Alexandra Espinosa Rojas -
Aplikace prvků Career Human Agency Theory v poradenské činnosti kariérových poradců na vysokých školách
Eliška Olšanová -
Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit
Monika Dobiášová -
eWOM a jeho vliv při nákupním rozhodnutí
Filip Crkva -
Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM ve vybraném podniku
Daniela Chudá -
Exploration of the Views of Eshop Managers on eWOM in the Czech Republic
Filip Laboutka -
Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM ve vybraném podniku
Daniela Chudá -
Zkoumání eWOM v prostředí sociální komerce: Vliv kulturních hodnot jednotlivce
Quyen Phu Thi Phan