Bc. Marek Tomčík

Diplomová práce

Využití marketingové komunikace v marketingu politických stran

Utilisation of Marketing Communication in the Marketing of Political Parties
Anotace:
Předmětem diplomové práce je analýza průběhu volební kampaně při volbách do zastupitelstva města Litvínov v roce 2010. Je provedena analýza komunální kampaně pěti politických stran v Litvínově. Práce je zaměřena zejména na využívání marketingových nástrojů a způsobu komunikace stran s voliči. Teoretická část se zabývá srovnáním ekonomického a politického marketingu a jeho historií. Praktická část obsahuje …více
Abstract:
The goal of the submitted thesis is the analysis of the electoral campaign for the elections to the city council Litvinov in 2010. Analysis is made of election campaign in five political parties in the Litvinov. The thesis is mainly focused on the use of marketing tools and ways of communicating with voter’s parties. The theoretical part focuses comparing the economic and political marketing and its …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 8. 2012
  • Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Stanislava Borejová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní