Bc. Hamza Abaci

Bakalářská práce

Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest

Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Anotace:
The aim of this bachelor’s thesis to be studied sales promotion techniques and methods. The main subject of this study is consumer contest in marketing and its tools. All part of subjects will be explained and defined in theoretical part. I will try to compare the selected company’s sales promotions techniques and their results from the point of the financial value (income) and in FMCG.And also the …více
Abstract:
The aim of this bachelor’s thesis to be studied sales promotion techniques and methods. The main subject of this study is consumer contest in marketing and its tools. All part of subjects will be explained and defined in theoretical part. I will try to compare the selected company’s sales promotions techniques and their results from the point of the financial value (income) and in FMCG.And also the …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 11. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Mgr. Pavel Kotyza

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní