Marketing na sociálních sítích – Bc. Lucie Slabinová
Bc. Lucie Slabinová
Diplomová práce
Marketing na sociálních sítích
Marketing on social networks
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice využívání sociálních sítí v oblasti marketingu. Cílem práce je vyhodnocení efektivnosti využití jednotlivých nástrojů na sociálních sítích a následná doporučení. V teoretické části práce jsou popsány jednotlivé marketingové nástroje, které lze využít pro online marketing a dále jsou zde popsány nejpopulárnější sociální sítě v České republice. Praktická část …víceAbstract:
The thesis deals with the issue of the use of social networks in the field of marketing. The aim of the work is to evaluate the effectiveness of the use of individual tools on social networks and follow-up recommendations. The theoretical part of the work describes individual marketing tools that can be used for online marketing and further describes the most popular social networks in the Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva