Strategická analýza vstupu na zahraniční trhy s produktem dopravníkového systému – Bc. Jana Linková
Bc. Jana Linková
Diplomová práce
Strategická analýza vstupu na zahraniční trhy s produktem dopravníkového systému
Strategic analysis of the entry of the conveyor system product into foreing markets
Anotace:
Tématem diplomové práce je strategická analýza vstupu na zahraniční trhy s produktem dopravníkového systému vybrané společnosti. V rámci strategické analýzy se jedná o charakteristiku vybraných zahraničních trhů, určení možností vstupů na tyto trhy a specifikace strategie vstupu. V práci se také zabývám hodnocením současné situace společnosti, ke kterému využívám několika marketingových analýz. Na …víceAbstract:
The theme of this thesis is a strategic analysis of the entry into foreign markets of a conveyor system product of a selected company. The strategic analysis is a characterization of selected foreign markets, determining the possibility of entering these markets and the specification ot the entry strategy. In this thesis I also deal with the evaluation of the current situation, for which I use several …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/f41oi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Čapek
- Oponent: doc. Ing. Otakar Němec, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza a tvorba strategie
Katarína Dubovská -
Analýza konkurence prostřednictvím finanční analýzy
Radim Janský -
Knižní trh ve Žďáře nad Sázavou: analýza konkurence malých a řetězových knihkupců
Markéta Klabíková -
Analýza konkurence společnosti Rohlík.cz na českém trhu
Fábius Dobrovodský -
Analýza konkurence na trhu telekomunikací v České republice
Andrea Žižková -
Analýza konkurence současných nahrávacích společností
Adam Guttenberg -
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
Ondřej Kantner -
Analýza vlivu konkurence na činnost firmy
Zdeněk Švehla