Monika Sloveňáková

Bakalářská práce

Analyse der Kundenzufriedenheit in der Firma PP AUTOCENTRUM, s. r. o.

Analysis of Customer Satisfaction in the Company PP AUTOCENTRUM, s. r. o.
Abstract:
In my bachelor thesis I deal with the analysis of customer satisfaction in the company PP AUTOCENTRUM, s. r. o. residing in Hranice, selling new cars of the brand Škoda and providing complete service facilities. These services also include a car wash, tyre service, car rental company, body shop, painting shop and other supporting services. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical …více
Abstract:
In meiner Bachelorarbeit befasse ich mich mit der Analyse der Kundenzufriedenheit der Firma PP AUTOCENTRUM, die ihren Sitz in Hranice hat. Sie beschäftigt sich mit dem Verkauf von Neuwagen der Marke Škoda und wickelt anschließend ihren kompletten Service ab. Die Firma bietet Dienstleistungen wie Waschanlage, Reifenservice, Autovermietung, Karosseriebau, Autolackiererei und weitere Begleitdienste an …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015
Zveřejnit od: 23. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Sloveňáková, Monika. Analyse der Kundenzufriedenheit in der Firma PP AUTOCENTRUM, s. r. o.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 23. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.