Informační role hudby v digitální hře – Bc. Martin Kasper
Bc. Martin Kasper
Bakalářská práce
Informační role hudby v digitální hře
An Informative role of music in digital games
Anotace:
V digitálních hrách získávají hráči informace o herním stavu převážně skrze UI. Většinou se tak stává formou textu či různých ikon a symbolů. Občas se může využívat i haptická responze formou vibrací ovladače nebo prostřednictvím zvukových efektů. S těmi částečně souvisí i hudba, která tuto roli běžně nezastává. Určité hry s ní ovšem i v této funkci pracují. Předmětem této bakalářské práce je rozbor …víceAbstract:
In digital games, players get information about the game state mainly through the UI. It usually takes the form of text or various icons and symbols. Sometimes haptic feedback can also be used in the form of controller vibrations, or through sound effects. Music, which normally does not play this role, is partly related to them. However, certain games also work with this function of music. The subject …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e8cb3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedoucí: doc. PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Bc. Silvester Buček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Teorie interaktivních médií / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Implementace digitální hry Assassin’s Creed: Odyssey do výuky dějepisu na střední škole
Michal Bednář -
Analýza onboardingu v RPG hrách z pohľadu semiotiky
Viktória Siváková -
Hudba jako film, film jako hudba
Martin Klusák -
Možná hudba 2015
Vojtěch Sedlák