Jaroslav Petráš
Diplomová práce
Analýza konkurence cukrárny
Competitive Analysis of the Confectioner's
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo analyzovat konkurenci cukrárny Ollies v Ostravě, vyhodnotit postavení této cukrárny na daném trhu a na základě zjištěných výsledků navrhnout doporučení, která povedou k posílení její pozice na trhu, k získání nových zákazníků a k posílení loajality těch stávajících. Sběr dat byl uskutečněn pomocí metod mystery shopping, mystery návštěvy webových stránek a mystery mailing …víceAbstract:
The aim of this thesis was to analyze competitors of Confectioner's Shop Ollies in Ostrava, to evaluate its market position and based on the obtained results to suggest proposals which will lead to strengthen its market position, to gain new customers and to strengthen the loyalty of existing ones. Data collection had been carried out by using the method of mystery shopping, mystery visit websites …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/96439
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedoucí: Martina Hoďáková
- Oponent: Ivo Táborský
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Competitive intelligence dashboard pro vybraný podnik
Václav Děd -
Competitive Intelligence reporting ways of shaping Top Management’s strategic decision
Victoria Avon -
Firm in imperfect competition
Viktor Pak -
Mechanisms of invasive gibel carp (Carassius gibelio) competitive dominance over native crucian carp (Carassius carassius)
Sandip Dnyaneshwar TAPKIR -
Metody Competitive Intelligence, jejich aplikace v prostředí firmy Mad Company s.r.o. a uplatnění při otevírání nových zahraničních trhů
Lukáš Kulhavý -
Analysis of sales and customer support in IT services
Martin Ludík -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová