Bc. Petra Klemová

Diplomová práce

Marketing franchisingovej firmy

Marketing of a franchising company
Abstract:
This Diploma Thesis on Marketing of a franchising company analyses marketing of Slovak bistro network Mondieu that currently has one franchise enterprise. The Diploma Thesis is divided into three parts. The first part is theoretical and deals with basic concepts necessary to understand the selected topic. Theoretical part is further divided into two main chapters – marketing and franchising. The objective …více
Abstract:
Diplomová práca na tému Marketing franchisingovej firmy analyzuje marketing slovenskej siete bistier Mondieu, ktorá má momentálne jednu franchisingovú prevádzku. Diplomová práca je rozdelená na tri časti. Prvá časť je venovaná teórii. Sú v nej vysvetlené základné pojmy, potrebné k pochopeniu vybranej problematiky a je rozdelená na dve hlavné kapitoly – marketing a franchising. Cieľom diplomovej práce …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/zfrqd/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
  • Vedoucí: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
  • Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví