Regionální potravina z pohledu spotřebitele v Plzeňském kraji – Lucie BÁRTOVÁ
Lucie BÁRTOVÁ
Bakalářská práce
Regionální potravina z pohledu spotřebitele v Plzeňském kraji
Consumer Perception of Regional Food in Pilsen Region
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vnímání a znalost spotřebitelů v oblasti regionálních potravin s ohledem na značku kvality potravin "Regionální potravina". Cílem práce bylo zjistit, jaké je povědomí spotřebitelů o této značce na dvou vybraných akcích v Plzeňském kraji. Na základě porovnání a vyhodnocení výsledků z obou akcí byla představena návrhová opatření, jakými by bylo možné povědomí spotřebitelů …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the perception and awareness of consumers in the area of regional food with regard to food quality label "Regionální potravina". The aim of this work was to analyse the level of consumer awareness of this issue at two selected events in the Pilsen region. Based on the comparison and evaluation of the results of both events, recommended proposals were presented on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BÁRTOVÁ, Lucie. Regionální potravina z pohledu spotřebitele v Plzeňském kraji . Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Management kvality a značky kvality potravin na příkladu vybrané firmy
Jana VÍTŮ -
Management kvality a značky kvality potravin na příkladu vybrané firmy
Jana VÍTŮ -
Současné značky kvality potravin – kvantita vs. kvalita značek
Nikola Novosádová -
Současné značky kvality potravin – kvantita vs. kvalita značek
Lucie Musilová -
Značky kvality potravin na českém trhu
Veronika JÍLKOVÁ -
Vybrané značky kvality potravin a jejich vliv na nákupní chování spotřebitelů v ČR
Helena Jelena Perković -
Značky kvality potravin na českém trhu
Dominika SKALOVÁ -
Značky kvality potravin na českém trhu
Nikola DUNOVÁ