Product Discovery Practices of Technology Companies in the Czech Republic – Stanislav Vedra
Stanislav Vedra
Master's thesis
Product Discovery Practices of Technology Companies in the Czech Republic
Product Discovery Practices of Technology Companies in the Czech Republic
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnotit praktiky product discovery prováděné v České republice s dvěma dílčími cíli. První dílčí cíl je analyzovat praktiky product discovery popsané v literatuře. Druhý dílčí cíl je o zjištění reálných praktik product discovery pomocí rozhovorů s produktovými manažery. Zhodnocení je založeno na porovnání těchto dvou pohledů, tedy teoretické a praktické využití …moreAbstract:
The goal of this thesis is to evaluate product discovery practices in the Czech Republic based on two objectives. The first objective is about analyzing product discovery practices based on literature. The second objective is about interviewing product managers to find out how they carry out product discovery. The evaluation is based on comparison of these two perspectives, i.e., theoretical and practical …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 11. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78632
Thesis defence
- Date of defence: 23. 1. 2020
- Supervisor: Ota Novotný
- Reader: Martin Potančok
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78632
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Theses on a related topic
-
Zavedení produktu na trh - software pro energetický management
Dita Nentvichová