Veronika Tronková
Master's thesis
Značka zamestnávateľa
Značka zaměstnavatele
Abstract:
Cílem diplomové práce je analýza veletrhu Šance realizovaného na Vysoké škole ekonomické v Praze z pohledu účastníků veletrhu, z pohledu zástupců společnosti L'Oréal, upozornění na případná slabá místa konceptu vystavovaného stánku společnosti a celého veletrhu, a návrh doporučení k jejich odstranění. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje definici značky …moreAbstract:
Aim of Master´s Thesis is a analysis of job fair Šance, which takes a place at University of Economics, Prague from perspectives of a participants of the job fair and a representatives of L’Oréal, warning about weaknesses of a concept of a whole stand and recommendations for their possible removal. Master´s Thesis consists of a theoretical and practical part. The theoretical part contains a brand definition …moreAbstract:
Cieľom diplomovej práce je analýza veľtrhu Šance realizovaného na Vysokej škole ekonomickej v Prahe z pohľadu účastníkov veľtrhu, z pohľadu zástupcov spoločnosti L’Oréal, upozornenie na prípadné slabé miesta konceptu vystavovaného stánku spoločnosti a celého veľtrhu, a návrh odporúčaní na ich odstránenie. Diplomová práca sa skladá z teoretickej a praktickej časti. Teoretická časť obsahuje definíciu …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73858
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2018
- Supervisor: Kateřina Legnerová
- Reader: Romana Martincová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73858
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Budovanie značky zamestnávateľa vo vybranom odvetví
Denis Adam -
Vnímanie značky zamestnávateľa študentmi VŠE
Jakub Ščavnický -
Employer branding ve vybraném podniku
Homolová Homolová -
Employer branding
Jana Machalová -
Employer branding: Tvorba značky zaměstnavatele
David Zielina -
Employer branding: odpovědné chování k lidským zdrojům ve firemních reportech
Pavlína Pokorná -
Employer Branding ve vybrané organizaci
Denisa Kalakajová -
Employer branding: budování značky zaměstnavatele
Marek Vogl