Analýza vztahu dospívající mládeže a oděvní značky Nike – Mgr. Jan BLAŽEK
Mgr. Jan BLAŽEK
Bachelor's thesis
Analýza vztahu dospívající mládeže a oděvní značky Nike
-
Analysis of relationship: teenagers and clothing brand Nike
Abstract:
Práce se zabývá vztahem velké mezinárodní oděvní značky a teenagerů. Klade si za cíl analyzovat vzájemný vztah, tedy jakým způsobem Nike komunikuje s teenagery, a jak teenageři nahlížejí na značku. Klíčovým materiálem pro práci je dotazník, který se zabývá mj. popularitou, povědomím a pozicí Nike vůči konkurenci z pohledu teenagerů. Důraz je kladen také na popis propagace, kterou Nike k oslovení tohoto …moreAbstract:
My bachelor work, the title of which is {\clqq}Analysis of relationship: teenager and clothing brand {--} Nike, is aimed at mutual relationship between certain clothing brand and its target audience. The objective is to clarify promotion channels Nike uses for communication with one of its market segment (teens), explain the style of this communication and set brand{\crq}s positioning. I want to describe …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2005
Identifier:
513
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2005
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BLAŽEK, Jan. \textit{Analýza vztahu dospívající mládeže a oděvní značky Nike}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2005. Available from: https://theses.cz/id/kewx5j/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BLAŽEK, Jan. Analýza vztahu dospívající mládeže a oděvní značky Nike. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2005
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Theses on a related topic
-
Srovnání marketingové strategie Nike a Adidas
Anastasia Dernova -
Propagace sportovních značek na sociálních sítích
Alena Mashtakova -
Propagace internetového obchodu
Ondřej Veselý