Analýza vztahu dospívající mládeže a oděvní značky Nike – Mgr. Jan BLAŽEK
Mgr. Jan BLAŽEK
Bachelor's thesis
Analýza vztahu dospívající mládeže a oděvní značky Nike
-
Analysis of relationship: teenagers and clothing brand Nike
Anotácia:
Práce se zabývá vztahem velké mezinárodní oděvní značky a teenagerů. Klade si za cíl analyzovat vzájemný vztah, tedy jakým způsobem Nike komunikuje s teenagery, a jak teenageři nahlížejí na značku. Klíčovým materiálem pro práci je dotazník, který se zabývá mj. popularitou, povědomím a pozicí Nike vůči konkurenci z pohledu teenagerů. Důraz je kladen také na popis propagace, kterou Nike k oslovení tohoto …viacAbstract:
My bachelor work, the title of which is {\clqq}Analysis of relationship: teenager and clothing brand {--} Nike, is aimed at mutual relationship between certain clothing brand and its target audience. The objective is to clarify promotion channels Nike uses for communication with one of its market segment (teens), explain the style of this communication and set brand{\crq}s positioning. I want to describe …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Identifikátor:
513
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2005
- Vedúci: ak. mal. Šárka Šišková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BLAŽEK, Jan. \textit{Analýza vztahu dospívající mládeže a oděvní značky Nike} Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/kewx5j/. [cit. 2024-04-19].
Jak správně citovat práci
BLAŽEK, Jan. Analýza vztahu dospívající mládeže a oděvní značky Nike. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání marketingové strategie Nike a Adidas
Anastasia Dernova -
Propagace internetového obchodu
Ondřej Veselý -
Communication Strategy of Nike in the Footwear Segment
Julien Dome