Vřeckovýtrusné houby (Ascomycota) - aktivity pro oživení frontální výuky na SŠ – Tereza Fialová
Tereza Fialová
Bakalářská práce
Vřeckovýtrusné houby (Ascomycota) - aktivity pro oživení frontální výuky na SŠ
Ascomycota - activities to improve frontal lectures at secondary schools
Anotace:
Teoretická část práce zmiňuje poznatky o paměti a učení, přibližuje klady a zápory frontální výuky, seznamuje s aktivizačními metodami výuky a shrnuje současnou výuku vřeckovýtrusných hub na středních školách. Žáci pro zpracování nového učiva potřebují činnost. I když je frontální výuka efektivním zprostředkovatelem učiva a má své nesporné výhody, žáci se při ní se soustředí méně. Dle dotazníku není …víceAbstract:
The theoretical part of the thesis mentions knowledge of memory and learning, introduces the pros and cons of frontal teaching, familiarizes the activation methods of teaching and summarizes the current teaching of Ascomycota at high schools. Students need activity to process a new topic. Although frontal teaching is an effective mediator of the curriculum and has its undeniable advantages, students …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB13714
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedoucí: RNDr. Lenka Šejnohová, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Josef Halda, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 6. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Chemie / Biologie se zaměřením na vzdělávání, Chemie se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Půdní biologie v učebních osnovách biologie pro střední školy
Klára HAJŠMANOVÁ -
Mezipředmětové vztahy biologie a matematiky ve výuce biologie na středních školách
Daniela JANATOVÁ -
Aplikace versus Klíč: porovnání praktického využití aplikací pro určování rostlin a determinačních klíčů při výuce biologie
Barbora HASNÍKOVÁ -
Toxikologie přírodních látek - materiály pro mezipředmětovou výuku biologie a chemie na SŠ
Tereza Fialová -
Výukové materiály pro téma Biologie člověka na střední škole
Pavla Chytilová -
Terénní výuka geografie a biologie pro základní školy v areálu botanické zahrady a rozária v Olomouci
Kateřina SEDLÁČKOVÁ -
Využití ICT technologií pro překonání kritických míst kurikula ve výuce biologie na gymnáziích
Johana HLINOVSKÁ -
Biologie a ekologie vybraných polních plodin, náměty pro výuku na SŠ
Lenka Černochová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses keyj4t keyj4t/4
23. 6. 2022
Složky
Soubory
Kohout, J.
24. 6. 2022
Kohout, J.
24. 6. 2022