Tereza Chládková

Bakalářská práce

Personální marketing

Personal marketing
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Personální marketing“ je analýza externího personálního marketingu podniku. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmů personální marketing a employer branding a jejich vzájemný vztah. V praktické části je zkoumán externí personální marketing společnosti Wandera CZ s.r.o. a na základě této analýzy a empirického výzkumu je pro ni navržena strategie externího personálního …více
Abstract:
The subject of the bachelor thesis „Personal Marketing“ is to analyze external personal marketing of a particular company. The theoretical part is focused on defining the terms personal marketing and employer branding and their mutual relationship. In the practical part the external personal marketing of the company Wandera CZ s.r.o. is analyzed. On the grounds of that and an empirical research, the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
  • Vedoucí: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management